čtvrtek 5. března 2009

Mládí v hajzlu, do důchodu daleko

- S koncertama je to teďkonc špatný. Bojím se, že lepší to v dohledné době nebude. Zatímco Hugo si vesele pojede na Soulfly do Prahy, tak já zase zůstanu sedět doma s hudebním absťákem, jelikož mi nějak nic nehraje. V nejbližší době z českých kapel akorát Sunshine a Sto Zvířat, který ovšem hrajou v Praze. Pak tady máme brněnské vystoupení Evy a Vaška na Špilasu. Bojím se, že už neseženu lístky :))) Ze zahraničních tady budou Simply Red, ZZ Top a AC/DC. Návštěvu takových koncíků absolvuju leda tak až se budu chtít nudou zbláznit. Billy Talent za tři měsíce vydají novou desku. Vyrazili na nový turné (předskokani Rise Against a Rancid - ty chci vidět už deset let), ovšem po Americe, takže to vypadá, že si na kluky ušatý ještě počkám, minimálně do podzimu. V červnu se zajdu podívat na Korny (zase v Praze, světe div se) a Hugo mě taky tahá na koncík kapely našeho tatéra (jo, těch co hráli před Biohazard, takže respekt, kluci :)) Pořád ještě pěstuju seznam kapel, který nutně potřebuju vidět než umřu a taky mám seznam lidí, s kterýma se musím vyfotit. Na seznamu mám taky The Rasmus. Takže sem byla přešťastná, když včera Hugo přišel s tím, že tady budou mít koncík. Štěstím sem byla celá bez sebe. Když sem ještě zjistila, že předskokani jsou Airfare, nemělo to chybu. Hugo mi hrdě vypsal datum konání - a vůbec ho nezarazilo, že to bylo v únoru. No nic, život de dál. Ďas aby to....

- S Aničkou půjdu na zápis do školky, uričitě ji zase nevezmou. Jelikož vezmou děti matek, který jsou dál na mateřské. Protože je to všechno podplacený, a do školky se dostávají děti známých od soudružek učitelek. A všechny matky světa se proti mě spikly. Mluví divným jazykem, šišlou a doma si pěstují muže. Muže, kteří nejsou schopní ani ohřát si jídlo v mikrovlnce, a takový muže ještě milují. A protože se mnou společenství matek nekamarádí, neřeknou mi, jak to dělají. Protože já to nechápu. Zjistila jsem, že jsem povaha tak hrůzná, že si ani nenajdu přítele v Second Lajfu. Jelikož takovej borec, aby mě ustál, se tam jako ještě nenašel. Ale až se takovej objeví, bude to prda až to zalaguje celej sim. Z toho plyne, že jsem hrozná nejenom reálně, ale taky virtuálně.

- Firmy a agentury stále odmítají moje žádosti o práci. Něco je špatně. Zjistila sem že pravda je blbost, kdo si počká, se nikdy nedočká, a když budu sedávat v koutě a čekat až mě někdo najde, vyrostou ze mě akorát za tu dobu malí nezmaři. Inspiroval mě Frank W. Abagnale (to je ten, co neuměl nic, ale dělal všechno), takže sem si do životopisu zase vesele připsala že mám maturitu, umím aktivně anglicky a přefotím si fotku, kterou mohutně upravím, než ji na ten životopis plácnu. Protože když mě odmítli v call centru, což je sběrna zoufalců, to mě teda nasralo.

- Chci si stáhnout spoustu hudby, ale Hugo mě vyděsil k smrti, že mě za to zavřou, že se to teď nějak moc kontroluje. Tím mi zakázal stahovat z torrentu. Nevím, co budu dělat. Přece si nebudu kupovat céda, nebo co

6 komentářů:

  1. 100 zvířat bude tenhle měsíc i na Musilce, už mám lístek :)

    OdpovědětVymazat
  2. já stahuju vesele dál a zatím mě ještě nezavřeli.

    and you\'re too sexy for a job.

    OdpovědětVymazat
  3. stahovat se dle zakona muze, nesmi se nabizet obsah dal. tudiz stahovat ano, ale nesdilet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. kup si Filter, tam je cédo Prostitutes, který je prostě....nejskvělejší atd atd :) navíc budeš mít dobrej pocit, že je legální :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kvůli Vlasopérákovi se netrap ;) Na koncertu nám slíbil, že se uvidíme na letním festivalu :o) tak už jen vyhlížet ...

    A ke stahování doporučuji warfora, jsou bezpečnější, hůře \"dohledatelná\", než torrenty ;)

    OdpovědětVymazat
  6. nezavřou. zakázané je nabízení obsahu, čili stahování které zároveň sdílí. krádež je oboje, ale na domácí stahovače nikdy nebudou mít lidi. čili doma zakaž sledování novy, blbne se z toho.

    OdpovědětVymazat