čtvrtek 7. července 2011

Zlodějka rtěnek

Furt si píšu ty svoje slinty,‭ ‬až sem zapomněla že je potřeba taky něco dělat s blogem,‭ ‬že jo.‭ ‬Takže,‭ ‬trochu údržba.‭ ‬Mažu rubriku Hater,‭ ‬jelikož to byla rubrika zařízená z nouze,‭ ‬když sem nemohla psat deník.‭ ‬Psat sem nemohla proto,‭ ‬protože rozvod a důkazy,‭ ‬a výmrdy a tak dál,‭ ‬a to nikdo nechce.‭ ‬Psat ale musím,‭ ‬a blog nemohl spat.‭ ‬Takže ale z nouze su venku,‭ ‬můžu to rozvalit naplno,‭ ‬du na to.‭ ‬To by bylo.
Dál.‭ ‬Musím promáznout na boku některý odkazy na blogy,‭ ‬protože koukám na to,‭ ‬je to neaktuální jak prase.‭ ‬Některý už nefungujou,‭ ‬některý sou přesunutý,‭ ‬chce to aktuálnost.
Tímto dávám možnost všem,‭ ‬kdo chtějí tady uvést odkaz na svůj blog,‭ ‬pote do toho,‭ ‬kdyžtak se napiště do komentářů.‭ ‬Nebudete sice slavní,‭ ‬ani na tom nikdo nezbohatne,‭ ‬ale třeba to někomu udělá radost.‭
Mažu zbytečný rubriky Sweet Dreams‭ (‬doteď sem ani netušila,‭ ‬že to tam mám‭)‬,‭ ‬takže deš rubriko more.‭
Chtělo by to novej dyzajn a tak,‭ ‬ale já vím že jak do toho vrtnu,‭ ‬blog bude nenávratně ztracen v propadlišti internetových dějin.‭

Jedno pěkný slunečný odpoledne sem se sešla se Simou na pivu.‭ ‬Zezačátku všecko bylo dobrý.‭ ‬Pak už míň,‭ ‬protože začla mluvit furt o tom svým Honzovi,‭ ‬už se mi z toho motala hlava,‭ ‬ale jako,‭ ‬dejme tomu.‭ ‬Pak mi oznámila,‭ ‬že Honza za nama příde za půl hoďky.‭ ‬Jako jo,‭ ‬já to chápu,‭ ‬že asi chcou být furt spolu a tak,‭ ‬ale fakt nemám ráda,‭ ‬když du s někým na pivo,‭ ‬protože chcu pokecat,‭ ‬a najednou hele,‭ ‬já sem ti to zapomněla říct,‭ ‬příde Úžasňák.‭ ‬Nemám to ráda ani trochu.‭ ‬Když teda dorazil,‭ ‬potvrdila se stará známá pravda,‭ ‬že já si s borcama kámošek nikdy nesednu,‭ ‬protože mají furt tendence mě bůhvíproč sejmout.‭ ‬Naposled třeba Lauřin borec,‭ ‬když na mě vyjel,‭ ‬že o hudbě vím hovno když můžu tvrdit,‭ ‬že Bob Bryar je dobrej bubeník,‭ ‬protože neznám rockový klasiky,‭ ‬a tím pádem nemám právo do ničeho kecat.‭
Honza se sice nešteloval do hudby,‭ ‬zato vyletěl když sem řekla Simě,‭ ‬že by mohla jít se mnou do Karibiku.‭ ‬Nenápadně jí to zatrhl a mně řekl,‭ ‬že se tam schází chátra,‭ ‬galérka vole,‭ ‬a jestli chcu,‭ ‬ať si tam du teda sama.‭ „‬Dyť co si tam o sobě ty lidi myslej,‭ ‬si navleču tričko Armani a du si tam stoupnout na bar dělat machry jakej su koksovej bůh,‭ ‬ty jo...‭ ‬Co‭? ‬Co já,‭ ‬já sem tam byl jednou,‭ ‬a omylem.‭“
Pak mluvil o tom,‭ ‬jak má rád psy,‭ ‬a já sem řekla,‭ ‬že psy ráda nemám,‭ ‬načež mi s převahou řekl‭ „‬kdo nemá rád psy,‭ ‬nemá rád ani lidi‭“ ‬a čekal,‭ ‬že mu to budu vyvracet.‭ ‬Chjo.

Laura si našla borca.‭ ‬Jo,‭ ‬přesně toho,‭ ‬jak sem se z něho tak rozčílila.‭ ‬Teď spolu randí.‭ ‬Nic proti tomu nemám,‭ ‬že jo,‭ ‬hlavně že je šťastná.‭ ‬Ale když si udělám bilanci:‭ ‬Vzala sem sebou Simu na tah do Karibiku,‭ ‬a našla si tam motorkářa.‭ ‬Když sem potom,‭ ‬o dva týdny později,‭ ‬vzala Lauru,‭ ‬našla si týpka po cestě z Karibiku.‭ ‬Připadám si jako král,‭ ‬co provdal svoje dvě dcery.‭ ‬Funny.‭

Na pátek byla objednaná velká akce.‭ ‬Klasická sestava,‭ ‬Ondráš a hokejisti,‭ ‬Puštík a kamarádi a já s Laurou.‭ ‬Těšila sem se.‭ ‬Měla sem přece šaty a boty a velký odhodlání změnit svůj život.‭ ‬Jenomže osud moje nadšení nesdílel,‭ ‬a tak Anička dostala zase teploty.‭ ‬Nikam.

Když sem se plácala doma na neschopence,‭ ‬uvědomila sem si,‭ ‬že do práce se mi vůbec nechce vracet.‭ ‬Ach bože,‭ ‬to je bojová zóna.‭ ‬Čára nastolil takovou krutovládu,‭ ‬že už se bojíme podívat se z okna,‭ ‬abysme nedostali pokutu.‭ ‬Na druhou stranu,‭ ‬přechod na nový oddělení už nemůže být horší,‭ ‬nebo teda né o tolik.
Abych se doma nenudila,‭ ‬volal mi Mladej,‭ ‬nasranej jak nočník po ránu,‭ ‬a obviňoval mě z toho,‭ ‬že mu Ondráš ojel holku a že za to můžu.‭ ‬Jako jo,‭ ‬kdyby ty lidi věděli,‭ ‬jak moc sou mně jejich hysterický výlevy jedno,‭ ‬šetřili by s dechem.‭
Celej týden sem byla uvězněná doma a nikam sem nemohla.‭ ‬Už mi z toho docela dost hrabalo,‭ ‬tohle já prostě nemám šanci vydržet.‭ ‬Co jako s tou energií asi tak mám dělat...‭ ‬nemohla sem ani nikoho pozorovat ani vymejšlet,‭ ‬co komu provedu,‭ ‬neměla sem ani jak vylepšit svůj život‭ – ‬možná tak vytřením podlahy v kuchyni,‭ ‬ale to si nezasluhovalo mou pozornost.‭ ‬Říkala sem si,‭ ‬že aspoň napíšu články do časáku,‭ ‬to už taky slibuju dost dlouho,‭ ‬ale dostala sem se tak k prvním pěti větám,‭ ‬ty sem furt upravovala,‭ ‬pak sem to smazala a bylo.‭
Hugo od pátku sliboval Aničce,‭ ‬že se staví.‭ ‬Nestavil se v pátek,‭ ‬přesunul to na sobotu,‭ ‬ze soboty na neděli,‭ ‬a z neděle na pondělí,‭ ‬a já sem pořád utišovala brečící Aničku,‭ ‬že taťka ale určitě někdy už příde.‭ ‬Přeju si,‭ ‬aby nebyl.‭
V pondělí sem konečně nastoupila do práce.‭ ‬Nebyla sem ráda,‭ ‬že musím pracovat,‭ ‬ale rozhodně sem byla ráda,‭ ‬že vidím děcka.‭ ‬Protože týden na samotce byl dost krutej.Večer hlídala Aničku mamka,‭ ‬a já sem přemýšlela,‭ ‬co udělat s večerem.‭ ‬S Ondrášem domluva žádná‭ (‬sejdeme se v sedum,‭ ‬né tak v osum,‭ ‬né teda v devět,‭ ‬nestíhám,‭ ‬později napíšu‭)‬.‭ ‬Domluvená sem byla taky s Eve,‭ ‬že pudem k Námořníkovi,‭ ‬jenomže tam bych zase určitě potkala Kifa,‭ ‬a to sem moc nevěděla, jestli spolu dokážem sedět u stolu, jakože fatal error. Volala sem teda Simě,‭ ‬že dem za barák na škopka.‭ „‬Tak jo‭“ ‬Řekla Sima.‭ „‬A příde Honza,‭ ‬neva‭?“
No.‭ ‬Rozhodla sem se jet teda k Námořníkovi.‭ ‬Tam propukla akce Seznam se se svým novým kolegou.‭ ‬Bylo tak spoustu lidí,‭ ‬který sem doteď vůbec neznala,‭ ‬ale protože spolu budem od srpna dělat,‭ ‬bylo dobrý seznámit se s předstihem.‭ ‬Byli děsně fajn.‭ ‬Ze začátku sem seděla s Čárou na baru.‭ ‬Vykládal šnečí příběh‭ „‬...a jak sem shraboval to listí,‭ ‬tak sem rozbil šnekovi ulitu.‭ ‬Přišla Markéta,‭ ‬viděla tam toho rozbitýho šneka,‭ ‬dala ho bokem,‭ ‬a za chvilku byla zpátky,‭ ‬a říkala šnekovi,‭ ‬že u bazénu našla šnečí ulitu,‭ ‬prázdnou,‭ ‬a větší.‭ ‬Položila to před toho šneka,‭ ‬ať si přeleze.‭“

Taky tam byla Debra.‭ ‬Debra prostě vypadá jak Debra Morganová,‭ ‬ať koukáte z jakýhokoliv úhlu,‭ ‬ta podoba je zarážející.‭ ‬Zírám na ni v práci už přes dva měsíce,‭ ‬a furt nevěřím.‭ ‬Když sme se vedle sebe konečně ocitly u stolu,‭ ‬řekla sem jí‭ „‬Vypadáš úplně jak Debra Morganová.‭“
„Héééj,‭ ‬tak to kurva díky‭!“
Seznámila sem se taky s Radkem,‭ ‬a s Péťou,‭ ‬kterej jednu dobu fakt vypadal,‭ ‬že nám poblinká stůl.‭ ‬Děcka do něho furt drbaly‭ „‬Péťo,‭ ‬dej si kafe...‭“ ‬což bylo nejhorší,‭ ‬co mohli dělat.‭ ‬Já sem Péťovi statečně přisunula krýgl,‭ ‬aby nám kdyžtak nepozvracel popelník.‭
S Debrou sme mluvily o tom,‭ ‬jestli se člověk může sám vypreparovat.‭ ‬Debra tvrdila,‭ ‬že jo,‭ ‬že určitý věci ze sebe může vyndat,‭ ‬a ještě chvílu bude žít,‭ ‬aby si dovyndal ostatní orgány.‭ ‬Říkala,‭ ‬že by se musel udržovat na přístrojích který podrží ty životně důležitý funkce,‭ ‬a že musí být nadopovanej dryjákama aby neupadl do bezvědomí.‭ ‬Nad tímto problémem sme vydržely tak hodinu.‭ ‬Mezitím se probral Péťa,‭ ‬a tak sme se rozhodli,‭ ‬že deme pokračovat do klubu.‭ ‬Čekali sme před Námořníkem až se zbytek konečně sebere,‭ ‬a Bůh ví,‭ ‬že todle mě dycky stojí zbytek nervů.
‭„‬Zaběhni tam pro ně.‭“ ‬Řekla sem Radkovi.‭ „‬A řekni jim,‭ ‬že jestli nevyjdou do pěti minut,‭ ‬příde si pro ně čupakabra a vysaje jim krev.‭“
Debra se smála.‭ „‬A za čupakabrou příde nasraný olgoj chorchoj.‭“
„Ale holky...‭“ ‬Řekl Ondra.‭ „‬...‭ ‬to není žádnej olgoj,‭ ‬ale orloj.‭“ ‬Kroutil pohoršeně hlavou.
Čáru,‭ ‬Kifa a Psycholožku sme nechali na místě činu a šli sme do klubu.‭ „‬Aby to nedopadlo jak minule...‭“ ‬Sýčkovala Eve.‭ „‬Jak sme byly natěšený,‭ ‬že dem do klubu,‭ ‬pak sme tam vtrhly,‭ ‬vyfotily sme se,‭ ‬zjistily sme,‭ ‬že je to tam trapný,‭ ‬a zase sme vypadly.‭“
„Ale prd.‭“ ‬Mávla sem rukou a statečně sem se opřela do dveří.‭ ‬Zavřeno.‭ ‬Prázdniny.‭ „‬Hm...‭ ‬tak to bysme měli.‭ ‬Tentokrát se tam ani znechuceně neotočíme,‭ ‬pro změnu.‭ ‬Co teď‭?“
„Deme do tipsportu.‭“ ‬Řekla Debra.‭ „‬Tam mají jukebox‭!“
Ve tři ráno sme teda byli přesunutí v ňákým baru,‭ ‬kde hrál jukebox jenom v jedné místnosti.‭ ‬To byla živná půda pro ovládnutí situace.‭ ‬Pustily sme s Debrou P.O.D.‭ ‬a hulákaly sme‭ „‬I feel so alive‭“‬.‭ ‬Radek bubnoval do stolu s fotbálkem a Péťa dělal že hraje na kytaru.‭ ‬Paráda.‭
V pět ráno sem vypadla,‭ ‬protože mě vyděsilo,‭ ‬že svítá,‭ ‬a já rozhodně,‭ ‬jako rozhodně nechcu vylízt z‭ ‬baru za světla.‭ ‬To by mě mohlo zabít.‭ ‬Letní noci mají jednu stinnou stránku,‭ ‬totiž že sou krátký.‭ ‬Rozjezd mi pochopitelně ujel,‭ ‬tak sem se rozhodla jít z Bažin na hlavňák,‭ ‬což je teda štreka jak prase,‭ ‬ale procházka to byla bezva a byla sem šťastná,‭ ‬jakou mám za sebou fajn noc.‭
Doma sem byla kolem šestý,‭ ‬zrovna když začlo vycházet to protivný slunko.‭ ‬Usnula sem,‭ ‬abych v devět byla zase vzhůru,‭ ‬a vydala sem se se Simou do Olympie na nákup mejkapu.‭

O mejkapu sem nevěděla vůbec nic,‭ ‬protože ho nepoužívám,‭ ‬a Sima si myslela,‭ ‬že jí poraděj odbornice,‭ ‬protože nevěděla taky nic.‭ ‬Nechala se teda nalíčit.‭ ‬Půl hodiny sem studovala rtěnky a řasenky,‭ ‬a když sem si pak pro Simu přišla,‭ ‬úplně sem se lekla,‭ ‬co měla na sobě napatlaný.‭ ‬Odbornice se tvářila neochotně,‭ ‬a trapně,‭ ‬já sem se na ni dívala,‭ ‬co to jako má do prdele být,‭ ‬protože Sima měla na sobě mejkapovou masku,‭ ‬kterou by nevytvořil ze srandy ani chovanec blbečkovskýho ústavu.‭ „‬Proboha,‭ ‬vypadáš jak fantomas.‭“ ‬Řekla sem.‭ ‬Odborná odbornice na mě koukala,‭ ‬jako co si to dovoluju.‭ ‬


Sima se ale nedala‭ „‬tak já bych si ráda ještě vybrala ňáký líčení,‭ ‬můžete mě zkusit nalíčit‭?“ ‬Musím říct,‭ ‬že Sima ty prachy fakt měla,‭ ‬a nebránila se je použít,‭ ‬páč si původně chtěla kupovat mejkap za litr,‭ ‬navíc je bezradná s malováním,‭ ‬jelikož si furt maluje černý linky a chtěla poradit.‭ ‬Mařka se tvářila,‭ ‬že se jí do toho vůbec nechce,‭ ‬a že teda jako né,‭ ‬a ještě se pochválila,‭ ‬jak skvěle trefila barvu mejkapu,‭ ‬což nebyla až tak pravda,‭ ‬protože Sima vypadala jak parodie na pomeranč.‭ ‬Šly sme teda jinam.‭ ‬Odjely sme autem do vedlejšího Teska,‭ ‬kde sme vlezly do dalšího malovátkovýho území.‭ ‬Situace ještě horší.‭ ‬Mařka věděla o mejkapech pěkný hovno,‭ ‬furt akorát stála u stojanu a říkala‭ „‬zkuste tenhle a nebo tenhle...‭“ ‬Já sem opět čučela na rtěnky,‭ ‬jenomže mařka místo aby Simě pomohla s tím mejkapem,‭ ‬stála u mě a hlídala jestli nekradu.‭ ‬Jasně, kradu vám tady rtěnky a žeru malý děti. Fakt mě ty lidi serou.‭ ‬Přišla sem teda k Simě a zeptala sem se jí‭ „‬Nó,‭ ‬tak jakej teda chceš...‭ ‬můžeš mít mejkap rozjasňovací,‭ ‬nebo krycí,‭ ‬krycí vybereš podle toho,‭ ‬jak moc má krýt.‭ ‬Ideálně aby dost kryl malou vrstvou.‭ ‬Každopádně,‭ ‬nemělo by být poznat,‭ ‬že ten mejkap vůbec máš,‭ ‬proto si kupuješ drahej.‭ ‬Můžete nám ukázat ňákej kvalitní mejkap teda‭?“ ‬Otočila sem se na prodavačku.‭ ‬Ta furt bezradně stála u stojanu Max Factor a čuměla jak když kocour sere do řezanky.‭ ‬Pak z ní vypadlo‭ „‬zkuste si to natřít na ruku.‭“
„Ježišmarjá,‭ ‬na ruku...‭ ‬na ruce nic nepozná.‭“ ‬Obracela sem oči.‭ „‬To je potřeba zkusit na obličeji.‭“
„Ale když slečna je už jako dost nalíčená.‭“ ‬Bránila se blbka,‭ ‬protože jí evidentně bylo líto,‭ ‬že jí chceme nacpat litr za mejkap.‭ ‬Proboha.‭ ‬Fakt sem na to neměla.‭ ‬Utekly sme.‭
Simy mně bylo líto,‭ ‬tak sme ještě zašly do drogérky,‭ ‬se namalovat.‭ ‬Simě sem ukazovala,‭ ‬jak dou kombinovat barvy,‭ ‬třeba hnědá s růžovou je fajn,‭ ‬ukázala sem princip roztírání očních stínů,‭ ‬nalakovaly sme si nehty odstínama červené a zkusily sme rtěnky.‭ ‬Byla sem taky zvědavá na novou řasenku Luminizer,‭ ‬která ale v reálu stojí pěkně za hovno.‭ ‬Žádný odlesky to neháže,‭ ‬a já už sem si myslela,‭ ‬jak budu party queen.‭ ‬Tak to si teda stěžuju.‭
Dívčí večírek sme zakončily sežráním párku v rohlíku,‭ ‬já sem si koupila ledovou tříšť a Sima se na mě pohoršeně dívala‭ „‬já nesnáším,‭ ‬když to srkáš.‭“
„A tos ještě nebyla na operačním sále,‭ ‬abys slyšela odsávačku krve.‭ ‬Srrrrk.‭“
„Prase seš a prase zůstaneš.‭“ ‬Řekl rozzlobený pomeranč.‭ ‬Naskočily sme do auta a vydaly se domů,‭ ‬nalakovat si nehty tím novým úžasným ultra červeným lakem.‭

3 komentáře:

  1. Po dlouhý době velice pozitivní článek,u kterýho sem se smála, paráda :) A že Debra odpověděla kurva díky...ach bože, to neni fér, já chci taky Debru :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja chci byt urcite v odkazech...ale teda nevim, jestli si to zaslouzim, kdyz jsem uz asi 9 mesicu nepsala...:))

    OdpovědětVymazat
  3. STOP psůmS těma psama jsi mi udělala největší radost. To je přesně mý tvrzení: nemám ráda psy a lidem, co dávaj rovnítko mezi lásku k psům a jiným lidem, se akorát směju... Nejhorší je pes, co by mě chtěl olíznout, to je učiněný zlo :)

    trvalo to řadu let, než se všeobecně rozneslo, že mě šišlání nad psem (a už vůbec ne hlazení cizího čtyřnohýho zvířete na ulici) nebere... ale vědí to všichni a je klid

    až budeš zakládat antidogistickej klub, chci být předseda :)

    OdpovědětVymazat