středa 11. června 2008

Nasraný smrž

Rodiče odjeli do Chorvatska. Se mají. A já se nikam na dovolenou nedostanu. Kartářka lhala.

Sima se rozhodla, že u nás s děckama spat nebudou, ale budou se chodit každý večer sprchovat. To je ta lepší varianta.

Laura je na Kypru s bohatým nabíječem. Já nemám nabíječe, a na Kypr se taky v životě nepodívám. Nemluvě o tom, že někoho bohatýho neuvidím ani z rychlíku.

Nikdo se mnou zase nechce jít na pivo, a tak si tady smutně popíjím energy drink.

Koupila sem Benovi tričko. Musela sem pro něho na poštu, a zase byl velký problém s hledáním balíku. Když sem šla zpátky, koupila sem si zmrzlinu, která byla tak hnusná, že sem musela půlku vyhodit. Když sem dorazila dom, Hugo byl zvědavej jako opica, co sem si to pořídila. Furt za mnou chodil a čekal, co vybalím. Psychicky sem to neunesla a zamčela sem se se svým balíčkem do ložnice. Řekl, že sem postižená.

V noci sem se vzbudila šíleným smíchem, protože se mi zdálo, že ňákýmu borečkovi mažu pod nos tygří mast. Za to může Eda, kterej mi nedávno vyprávěl, jak si maže tygří mast na ledviny, a vysvětloval, jak je to nejlepší věc na světě, zatímco Jája kroutila očima a měla připomínky, že celá ložnice smrdí jak laboratoř. Vzpomněla sem si, jak nám babička, když sme byli děcka, mazala tygří mast pod nos, a před spaním taky pod oči. Abysme je neotvírali.

Obarvila sem si hlavu, konečně. Stále nemůžu najít svoje úžasný náušnice. Drát k telefonu taky furt nemám. Od Hugovýho kolegy sem dostala tři trička. Dvě sou boží, ale jedno je tak brutálně zelený, že vinou odrazu od trička vypadám v obličeji jak muchomůrka zelená. Ovšem...vypadat jak smrž by bylo horší. A vypadat jak smrt...to by bylo úplně nejhorší.

Strč smrž skrz smrt.

Nasrala mě trafikantka. Táková kurva! Kupovala sem si cigára, co stály 53 korun. Dala sem jí dvoustovku. V budce s ní přebýval eště ňákej chlap. Zeptala se mě, jestli nemám ty tři koruny, tak sem dobrácky zašátrala v peněžence a dala jí tři koruny v padoších. Zafrflala na chlápka: „No, to mám tak nejradši, za tohle bych ty lidi střílela."

My vědci sme někdy natvrdlí, a tak mi ani nedošlo, že to myslí na mě. Ale já se pomstím. Vymyslím ďábelský plán. Vezmu hrst padošů a pudu si koupit Camelky. Protože vodka a pomsta nejlíp chutná studená.

9 komentářů:

  1. škoda , že zrušili desetníky...to by byla eště lepší pomstička xD

    OdpovědětVymazat
  2. co mas z toho, moje dovolenka bude jako jiz poslednich par let do... Cech... no mozna nejaky dny nekam vypadnu, ted jen s kym, mam jen chudyho nabijece haha

    OdpovědětVymazat
  3. drsná babička...mazat vám tygřici pod oči, abyste je v noci neotvírali.
    to až doteď jsem si myslela, že nejdrsnější byla babička mojí mámy, která mámě, když byla nemocná, mazala krk husím sádlem a hrudník hořčicí.

    OdpovědětVymazat
  4. strc smrz skrz smrt - vrchol :-)))
    ujizdim na techle zvukomalebnych slovech obsahujicich rrrrr a minimum samohlasek. nadhera :-))))
    babicka - sileny! musim se te moji v duchu omluvit, chaby :-)) (nazdar, babi ;-) !)

    OdpovědětVymazat
  5. vlasyUž jsem tě málem nečetl, jak dlouho to trvalo. Jakou máš?

    OdpovědětVymazat
  6. padesátníky nejdou dát do bankomatu na kafe, jen se to v peněžence plete a není to k ničemu - padesátníky jsou zlo!
    ten minulý odkaz na pohovory beru jako příklad nejextrémnějších otázek, bo s normálními dotazy člověk počítá. v agenturách sedí za slušný plat lidi kteří vůbec nic neumí (proto jsou tam a ne jinde), a zájemců bývá dost, proto mají hlavně filtrovat a odrazovat.
    ale máš pravdu; poloviční úvazek + cesta/nákup, hlídající rodiče šílí a není tam už Hlavní člověk.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak s tou pomstou pospěš, dokud je nezruší! Takhle se kráásně mstít :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Lidi sou mstivi kurvy !!!!!
    Ja jedu letos na dovolenou v listopádu

    OdpovědětVymazat