pátek 9. května 2008

Co teď...

Říkala sem to. Že pokud si ze stránek odlifruju maskota, stane se něco blbýho. Což se stalo. Protože mi blog čtou lidi, kteří mi ho vůbec číst nemají. Neboli Hugo. Asi teda není jedinej, ještě k tomu, no ale to je teď jedno. Takže nastala druhá blogová krize. Co jako teď...Nejdřív sem chtěla blog zrušit absolutně úplně. Pak sem ho chtěla přestěhovat. Jenomže to je taky řešení dočasný. Protože to dycky někdo známej najde, dřív nebo později. A přesouváním blogu se nic nevyřeší. Takže mi z toho vyšlo zatřetí...nechat všechno tak jak to je, a pokud možno zdržet se komentářů o Hugovi. Tak.

Si furt člověk myslí, jak může svobodně psat, ale není to pravda ani náhodou. Vocaď pocaď. Například .... Třeba když se bavíme se Simou o tom, jaký mají borci péra, tak je to debata úžasná a vtipná, ale napsat to nemůžu, protože furt eště musím myslet na to, že to sou věci mezi náma dvouma, a za bé, že kdyby můj blog vyhmátl na netu třeba její přítel, tak by z toho teda nebyl nadšenej nikdo. Simě bych například todle nechtěla vysvětlovat, a ... už by asi ani nebylo co vysvětlovat. Takže ... psat jo, ale taky s ohledem na druhý. Vynechávat soukromý věci, a taky věci, který by mně někdo mohl nepříjemně omlátit o hlavu, a nemohla bych na to nic říct. Nemůžu psat taky všechno, musím brat ohledy na to kdo to čte, že... nemůžu například napsat, že je brácha debil.

Okruh témat se tímto ztenčuje, ale... eště je spousta věcí...o kterých se dá psat.

Napadlo mě, že přece jenom blog není jako můj deníček, kam bych si toho napsala víc. Ale napsala bych tam akorát víc nesmyslů, který bych nefiltrovala. A tajný věci sem stejně ani do deníčků nepsala. Dělala sem značky. Protože paranoidní sem byla dycky.

Blog se dá psat buď tak, že udělám krutou autocenzuru, tím se ale nějak stane to moje psaní nesrozumitelný ostatním. Trochu to tak ztrácí smysl, protože kdybych tohle udělala, už by mě to nemohlo bavit, z Kowákovic blogu stal by se receptář, nebo seznam tajných značek. A to už si rovnou todle můžu čmárat do sešitu.

Druhá možnost teda je dělat to tak jak doteď, balancovat na ostří nože a doufat, že se nepořežu.

No i když... už teď ze mě stříká krev, že vypadám jak Carrie.

Ale nic není jednoduchý.

Never give up!

12 komentářů:

  1. living on the razor\'s edge, balancing on the ledge... (((:

    OdpovědětVymazat
  2. co tu cituješ Mejdny? ;)

    jj, u blogu tohle nebezpečí bohužel hrozí vždycky...ale mám pocit, že to je na tom to napínavý :)

    OdpovědětVymazat
  3. ajron mejdn gona geč jů, nou metr hau fár (((:

    mně to teda nijak zvlášť napínavý nepřijde

    OdpovědětVymazat
  4. K tomu mě napadlo:

    We\'re livin\' on the edge
    You can\'t help yourself from fallin\' (Aerosmith)

    My conscience is vicious! …I\'m walking on pins and needles (BT)

    And I\'ve got so little left to lose
    That it feels just like I\'m walking on broken glass (Annie Lennox)

    I\'m walking on broken glass
    from the wreckage of my past (Paparoach)

    OdpovědětVymazat
  5. Kowakova jede na koncert do prahy sama

    OdpovědětVymazat
  6. Nově příchozí alespoň tímto textem dostali odvěď na otázku \"sakryš, to by mě zajímalo, estli to čte ten její Hugo?\"

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravim,Hugo! (doufam ze cte i komentare :)

    OdpovědětVymazat
  8. no jo, to je fakt blby. vidis, kdybys tam nestrkala odvazne ty fotky, hugo by prece nevedel, ze to pises ty.... takhle to je blby.

    OdpovědětVymazat
  9. sonja: to si nemyslím. Fotky už to nemohly nijak ovlivnit, protože když ten můj blog najde někdo známej, musí mu docvaknout, o koho de. Neboli - není co ztratit :)

    OdpovědětVymazat
  10. v příštím životě si pořiď vlastní přihlášení do windows, každému je pendrek po tom jaké blogísky čteš nebo píšeš.

    OdpovědětVymazat
  11. konecneeeeeeeeeeeeeeee muzu cist cely clanky a taky pridat komentar!!!!jezis ten tvuj novy dizajn je sice supeer, ale neslo mi to v exploreru zobrazit cele, vzdy jen prvni stranka z kazdeho prispevku, pak sem si je aspon mohla vytisknout a tak precist...
    ufff
    ad Hugo - blog je verejny a tak vzdycky hrozi to, ze ho nekdo vyhrabe... ja taky si nejsu jista zda mi ho nectou...a to nastve, holt je to treba brat na vedomi a psat trochu decentneji, neodhalovat tolik a pak -nepisu tolik...
    doufam, ze te to \"odtajneni\" neovlivni a budes psat stejne uprimne dal!

    OdpovědětVymazat
  12. Chachá,ještě je možný změnit místo děje, jména, povolání a pohlaví osob... a pak se tam pozná někdo, o kom jsi vůbec nepsala :D (stalo se mně).

    OdpovědětVymazat