neděle 21. září 2008

Bejbykavárna je zlo

Divný věci se dějou. Nechce se mi chodit vůbec pařit, nechce se mi kouřit, nechce se mi pobývat v zakouřených prostorách, ani nemám chuť na burákový máslo. Piju neslazený kafe. Mám pocit, že chci žít zdravě. Piju hodně vody a ujíždím na žraní pomerančů a citrónů. Včera sem se dokonce namazala tělovým mlíkem. Ježiši. Můj těžce budovaný životní styl s názvem "jednou nohou v hrobě" je totálně pryč. Utěšuju se jedině tím, že sem furt eště nezačla snídat, vlastně ani obědvat. Protože až příde toto, následovat může už jenom pečení dýňových koláčů a pročítání letáčků z Kauflandu. Doufám, že to brzo přejde, cítím se jako trapák.
Ve středu sme s Hugem a s Anjou zašli do bejbykavárny. Děs. Kolem seděly takový ty klasický matky, u kafíčka, na krku a na rukách stříbrný řetězy, obočí vytrhaný do mrtě a překreslený brutální černou linkou (jedna jak druhá), a velice vědecky diskutovaly o tom, jestli je lepší dětem chleba do polívky naházet nadrolený, nebo ho osmažit, nebo vrazit dítěti krajíček do ruky. Musím říct, že z blbců kolem už jsem vyřízená a znechucená. S nikým se nedá normálně bavit. Trpím. Můj velký sen je, že se od někoho u piva například dozvím, proč některý hvězdy blikají červeně, jak je možný, že foťák přenese obraz, o čem je teorie relativity a proč voda odtýká do odpadu vždycky jedním směrem. No nic. To se asi nestane, takže dál. Poslouchala sem teda ty děsně nablblý kecy o ničem a uklidňovala se akorát tím, že dostanu kafe. Což se nedělo. Pinklice byla děsná divoženka, které lezl šílený špek z trička, který jí bylo pod prsa, a ještě měla bokovky. Jev opravdu nevídaný. Jestli bezobočnaté ženy ztratily cit pro výtvarno, tak tahle žena neviděla slovo "cit" ani z rychlíku. Míhala se kolem nás a debatovala s bezobočnatkama o příchutích kapučína. Pak přešla k druhýmu stolu a vedla čtvrthodinovou debatu o pomazánce na chlebíčkách. Pomalu sem začínala být fakt vytočená. Děcka v koutku ječely, matky si jich nevšímaly, seděly u stolku a kdákaly, Hugo se tvářil nanejvýš otráveně a já sem měla chuť zdrhnout. Ještě sem chvilku počkala, až moje choleričnost nabere nejvyšší obrátky, pak sem zamávala na číšnici. Podívala se na mě a odběhla pryč. Nevypadali sme prostě skvěle, nebyli sme dost dobří, aby nám donesla debilní kafe, bylo to úplně evidentní, že nás ignoruje schválně. Not looking fucking good. Nasrala sem se, Andulku sem vytáhla z herní plochy, oblíkli sme se a že deme pryč. Odešli sme před kavárnu, ale ve mně to bouchlo, tak sem se vrátila, stoupla sem si k pinklici a zakřičela sem: "Byl to takovej problém, si nás všimnout a donýst nám kafe?"
Ženská pokrčila ramenama: "Já sem vás neviděla. Mám tady hodně lidí. Měla ste si přijít říct."
Točila mě strašně. "Jo říct, aha. A příště si rovnou můžu donýst vlastní kafe, abych Vám ušetřila práci, ne?"
Ženská: "Neviděla jsem Vás."
Já: "Máte tady pět lidí."
Ženská: "Ale prostě jsem Vás neviděla." Vystrčila na mě bojovně špek. Co je moc, je příliš. Opustila sem bojiště.
Pak sme šli do jiné herny. Dala sem si banánový koktejl, který byl tak děsně hnusný, že se vůbec nedal pít. Pučila sem si z bedny dětský kulomet a z gauče sem odstřelovala dole-jdoucí emaře, důchodce a ostatní jelimany. Vrchol všeho zla bylo, když mě Hugo přesvědčoval, že má na ruce 3D tetování. Protože to vypadá jako živý.
Laura je po operaci, leží doma, a já nevím, jestli za ní mám jít nebo ne. Tak jí aspoň volám.
Stáhla sem Horkýže Slíže a vůbec se mně to nelíbí, nevím co s tím všici tak blbnou. Borec vůbec neumí zpívat, to už u toho mikráku rovnou můžu stát já. Akorát se mi chvilku zdál jako dobrej vtip vál Silný Refrén, kde celá písnička pojednává o tom, jak všecko dělají na hovno a nic neuměj, akorát ten refrén, ten je bomba. Pravda je taková, že refrén stojí za hovno stejně jako zbytek. A tady vtip tím pádem končí. Ach, nemohla bych být dobrý hudební kritik, celou českou scénu bych zjebala. Nehledě na to, že se tady nevyskytne dobrý textař jak je sto let dlouhých.
Včera sem se dívala na Soukromé pasti. To teda bylo slabý až hrůza. Mám vztek, že tady neexistuje kultura. Něco, čeho by se člověk mohl chytnout, co by bylo inspirativní.
Mamka vymyslela bojový plán, jak dostat Aničku do školky a obula se do toho s takovou vervou, že bych se nedivila, kdybysme ve finále stály na Pražským hradě s bazukou a chrchlaly ze sebe něco jako "zaprvé chceme slib, že dítě bude umístěno ve školce, za druhý nám sem přistavíte vrtulník, za třetí... dej ty ruce nahoru, ty sráči!".
Chtěla bych si koupit novýho kulicha, protože už mi dost fouká na uši, a mně když nafouká do uší, tak je konec, hrozně mě bolí hlava a naběhnou mi krční uzliny, že se mi ztratí krk. A k tomu stačí, abych byla deset minut venku. Takže potřebuju čepici. Včera sem byla u ťamanů, snížila sem se k tomu, že sem si vyzkoušela kulichy s lebkama, ale v každé čepici sem vypadala jak kdybych si na hlavu navlíkla šprcku. Tudy asi cesta nevede, bojím se, že budu muset do skateshopu.
Jako dobrý řešení se mi jeví sluchátka Skullcandy. Mají zabudovanou empétrojku a eště by mi nefoukalo do uší. Navíc bych vypadala famózně. Jenomže sou moc drahý.

 

pink

19 komentářů:

  1. Myslím, že nutně potřebujete vitamín B forte a litr minerálky Magnésia. Bude to dobrý. Znám to.

    OdpovědětVymazat
  2. barva hvězd:
    Barevné vidění v oku dělají čípky, kterých jsou tři druhy - podle barvy, na kterou jsou citlivé jsou červené, zelené a modré. Barva každého viděného bodu se poskládá ze tří čípků ležících blízko sebe. Velmi blízko, ale nějaká vzdálenost mezi nima přece jenom je. Když se díváme na normální věci, funguje to bezchybně.
    Jenomže hvězdy jsou děsně daleko, takže je vidíme jako hodně malinkaté, jako svítící body. Světlo z hvězdy proto zasáhne jenom jeden čípek (ne všechny tři) a hvězdu vidíme v té barvě, na kterou je daný čípek citlivý. A jak hýbeme okem, paprsek zasahuje různé čípky a hvězda jakoby mění barvu, bliká.

    Chtělas to vysvětlit u piva. Tak fajn, jedno mi dlužíš :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. kdybys měla zájem o nějaký lingvistický přednášky, tak se zas můžeš obrátit na mě.

    a ve sluchátkách bys vypadala famózně zcela nepochybně.

    OdpovědětVymazat
  4. tak jo. Až pojedu do Brna nebo ty do ValMezu, tak se domluvíme :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpad odtéká stejným směrem, jelikož Země se také točí jedním směrem¨, a voda teče podle gravitace :-)

    A pivo jsem měla včera. Nějak hodně ho:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Billy, tak to skutečně není.

    Coriolisova síla vznikající otáčením Země je lokálně velice slaboučká. Pouze ve velikých rozměrech dává vznik pozorovatelným jevům (meandry velkých řek tekoucích ve směru poledníků, cyklony a anticyklony, směry mořských proudů). V umyvadle nebo nějaké nádobě jsou rozdíly v Coriolisově síle, jakou působí na vodu v protilehlých místech umyvadla, tak malé, že jsou naprosto bohatě přehlušeny malým náhodným pohybem vody. Tzn. že maličké nesymetrie nádoby vůči výtoku či náhodné otřesy či mikropohyby celé nádoby dávají vznik silám podstatně větším.

    OdpovědětVymazat
  7. pokračování

    Přitom stačí udělat velice jednoduché pozorování, a počítat, kolikrát se utvoří vodní vír točící se nalevo a kolikrát vodní vír opačný. Statisticky to vyjde téměř fifty-fifty, výrazná odchylka není pozorovatelná. Je ale nutné dodržet podmínku, aby výtok při víření oběma směry byl stejně snadný, což není tak snadné docílit díky přepážkám ve výtoku umyvadla, které mají zabránit odplavení větších předmětů - jinými slovy by ten výtok měl mít zrcadlovou symetrii, aby neexistovala čistě geometrická preference jednoho směru víření. Ty přepážky v umyvadlovém výtoku jsou většinou umístěny za sebou v různých úhlech, tedy ta potřebná zrcadlová symetrie tam většinou není a díky tomu je u některých výtoků snažší vytvoření pravotočivého, u jiných zase levotočivého víru. Můžete ale udělat to, že si vytvoříte např. z PET lahve s proděravělým dnem (stačí malá dírka uprostřed jejího dna) vlastní nádobu a můžete zkoušet. Zjistíte, že vznik pravotočivého či levotočivého víru za podmínek zrcadlové symetrie tvaru odtoku závisí na malilinkatých pohybech vody, které vyvoláte pouhým pomalým pohybem třeba špejlí ve vodě. Pokud tuto nádobu naplníte, protřepete (abyste zrušili event. jednostranné víření vody vzniklé při napouštění), a po ustátí vody uvolníte dírku ve dně, zjistíte, že v polovině případnů vznikne levostranný a v polovině případů pravostranný vír.


    převzato z http://www.osel.cz...&id_c=1387

    dále taky viz http://cs.wikipedia.org...olisova_síla

    :) je to fakt zajímavý, já jsem žila v bludu, že se voda v odtoku točí na na severní polokouli jiným směrem než na jižní polokouli.

    OdpovědětVymazat
  8. Ze voda v odpadu tece vzdy stejnym smerem bych si nebyla tak jista. Zeptej se na to Ostrovanky :-)

    A kolik stoji ty sluchatka? Kdyby byl nekdo pro tak bychom se ti na ne mohli slozit. Prece jenom videt te v nich musi stat za to

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně ste všichni vědci. Uděláme vědecký sraz a zajdem na pivo všichni. Tam se mi můžete složit na sluchátka a já si na ně přilípnu lístečky s adresama vašich blogů, a budu propagovat. Kdo blog nemá, tak si ho rychle založí, ať z toho má taky užitek. Na pivním dýchánku můžem též vyhlásit soutěž o to, kdo mi zaplatí nejvíc piv. Jméno výherce a jeho blogu si pak nechám vytetovat na hruď.

    OdpovědětVymazat
  10. moje jméno se nikam tetovat nebude!
    (to tě radši vezmu na hvězdárnu na večerní pozorování, ať z toho blikání hvězd něco máš :-))

    OdpovědětVymazat
  11. kowakova to je vrchol blaha mit svoje jmeno vytetovane na tve hrudi(prosila bych primo na tvem srdci :)). Tak ja teda dneska nejdu chlastat a budu setrit....

    OdpovědětVymazat
  12. to by byla seance!! mohla bych to dovršit jedině vysvětlením, co je to faktoriál, protože teorii relativity neovládám :(

    OdpovědětVymazat
  13. sluchátka jsou famózní!ale podle hasalíků http://www.itbiz.cz...ka-skullcandy a jiných webkrámů http://www.ok-obchod.cz...dp-14942/ žádnou mptrojku neobsahují, jsou těžká jak prase prostě jen kvůli velkým reprákům.
    \"silný refrén\" má docela vtipný klip, bez něj to není nic zvláštního.

    OdpovědětVymazat
  14. Brtník: no tos mně vzal úplně teda iluze. A o ty já přicházím fakt nerada. Mohla bych si teda aspoň myslet, že existují boží sluchátka růžové barvy, s lebkou po stranách, ve kterých mě nikdo nepřehlídne, a který mají zabudovanou mp3?
    Budeme předstírat, že existují, a nejsou těžký. Děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
  15. si pořiď normální sluchátka a na ně upleť chlupaté žůžové náušníky a náhlavník. mpčtverka s pořádným displejem a velkou kapacitou (sdhc kartou) hude v kapse a nebude zatěžovat hlavičku makovičku.
    tamty fak vypadají úžasně, ale 0.67kg je moc.

    OdpovědětVymazat
  16. Já si myslím, žes Horkýže vystihla přesně, nefandim jim nějak moc, ale ... To je přeci právě ono, že Tě štve, že u mikráku můžeš stát klidně ty, no jo, ale proč tam nestojíš? (mmch jak to vypada s kapelou a Tvou fletnou?) Oni uchopili éter z jiné strany, absolutně v protikladu jiným \"hvězdám\". A to mě na tom baví, že dobře vypropagovaná hudba, at jakákoliv (rozumej srackova), může se hrát v radiích. Kdyby pro nic jiného, tak pro toto jsou Horkýže hvězdy (bez ambic hvezdou byt), hráli/hrají stále tak \"nezajímavou\" hudbu, až si toho všímalo víc a víc lidí a pak si někdo řekl : \"Sakra, proč to ty lidi poslouchaj? Já vůbec nevím, ale pustim to do radia, když to teda ty lidi chcou.\" Na to se nabalí další posluchači jen kvuli tomu , že se to hraje a vsichni najednou milujou Horkyze aniz vedi proc (vlastne proto, že se to hraje a do tě doby nic tak naprosto \"obycejneho\" neslyseli). O kolik krasnych kapel jsem já takhle jen přišel :) Do těch ambicí je nutíme jen my posluchači. Pak už je to na nich. Většina mých kapel bohužel podlehla svodům.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Varna: Pravda. Nemám k tomu co dodat. Já nijak lidem neberu,a nikomu neberu to, že si chce poslechnout hudbu bez ňákýho smyslu, prostě pro zábavu (koneckonců o to de především), ale vadí mi, že současně a souběžně s takovýma kapelama neexistuje něco, co by mohlo nadchnout člověka, kterej chce trochu víc. Naposled sem myslela, že to tak nějak rozkopne Dovokej Bill, ale nestalo se tak, a to je děsná škoda.

    OdpovědětVymazat
  18. Laurynesafra, tak mi to bratr řekl blbě :-D

    OdpovědětVymazat