pátek 4. ledna 2008

Sama doma

Začnu včerejškem. Uložila sem Aničku, hned usnula, tak sem se mohla věnovat svojí zábavě - teda internetu. Zavítala sem na YouTube a pustila sem si všechny klipy od Foo Fighters. Byla to sranda veliká, úplně sem se u toho řezala smíchem, ty jejich klípky sou naprosto geniální. Nejlepší je "Learn to Fly", jak hodí balík heráku do překapávače na kafe, následně přes to překapou kofí a celá posádka letadla je na kašu. No, já vím, stará záležitost. To sem poslouchala tak před deseti letama. Nicméně výborný večer. Dotáhla sem si ke komplu křupky a další půllitr vody a měla sem se fajn. Mimochodem - mají hezkýho bubeníka.

V noci sem nemohla usnout, protože furt fičel ten hroznej vichr, ale co bylo ještě horší, že se mi v noci nezdálo nic. To mě asi mělo varovat, že se dneska něco semele. Možná to eště příde.

Ráno přišla mamka a vzala si Aničku. I když sem včera psala, že chodit nemá, protože je Anža nemocná, mejl záhadně nedošel, a tak sem tady dneska sama. Trochu sem uklidila a chystám se žehlit. Furt mně není moc dobře, tak čekám, kdy propukne nějaká nemoc. Zavolala sem si o prášky, tak by mi snad měly brzo přijít. Byl úspěch, že sem doktora zastihla, většinou tam vyvolávám dycky týden, a pořád mě to přepojuje na fax. Mamka mi taky ráno sdělila, že otevřeli u nich na sídlišti novou školku s výukou angličtiny, tak sem se podívala na net, a dozvěděla sem se, že měsíční platba je litr, což je skoro to stejný jako v normální školce. Volala sem teda panovi ředitelovi, kdy probíhá zápis do školky, tak řekl, že mám přijít až bude mít dítě tři roky, že dřív neberou. No, s tím sem stejně počítala, že dám Anžu do školky až od jejích tří, takže super. Doufám, že mi ji tam vezmou, protože tím pádem proseru přihlášky do školek tady v okolí.

Po tomhle sem si pustila Talentí dývko 666 a posnídala sem u toho kafe, a pouvažovala nad tím, jak sou ty lidi na koncíkách blbí, že se cpou dopředu. Za á se tam nemůžou hýbat, za bé si zákonitě narazí žebra o zábrany. To já bych teda neudělala, nejsem hlupís. Pamatuju si, jak sme s Laurou zamlada lozily na kdejakej koncík, občas sme zachlastaly s ňákýma zpěvákama, nechaly sme si popsat trička, tenisky a občas i záda a ruce od členů kapel, a na koncertě Pink Chubby Cigar sem kapele donesla zeleninový salát (no ano, to byl jejich nápad), a dostala sem za to paličky na bubny, o který sme se pak s Laurou porvaly. To byly časy!

Jo, tak to sem trochu odbočila. Abych se vrátila k dnešku. Pustila sem si zbytek klipů Foo Fighters, který už sem včera nestihla, a narazila sem na parodii Stairway To Heaven, skvělý. Jenomže mně nějak vypadlo, kdo to sakra v tom originále nazpíval (já vím, to je trapas), tak sem si to musela najít na netu, a hned první článek byl o Led Zeppelin a o historii té skladby, jakože to bylo strašně rozporuplný ze začátku, nikdo to ani nechtěl poslouchat... a ve finále jim to zakázali hrát, protože při puštění pozpátku tam znělo něco o Satanovi, kterej číhá ve křoví na ty svoje duše, a když nebudeš vědět kudy kam ukáže ti svoje 666.

Ukázal. Dývko 666 sem měla puštěný ráno, a s tím podprahovým satanem... no co budu vykládat, samozřejmě sem si vzpomněla na Talentí Devil In The Midnight Mass, kde mají podprahově, a pozpátku něco podobnýho, to sem tady řešila pár dní zpátky. I saw you in room 202. Zvláštní náhoda. Nebo že by inspirace od zeppelinů? Těžko říct. Zkrátka úlet. Vtipné. A všichni samozřejmě popřeli, že by to tam podprahově nahrávali. Aha, ono se to tam asi "samo".

Mimoto sem se včera dívala na pořad o Lucii Bílé. Původně sem nechtěla, ale nakonec sem si řekla, ó ká, to mě zajímá, co zase Nova vytvořila za trapas. A tak sem to sjela. Checht, hrůza. To nám cpou pěkný věci. Příště se zřejmě podíváme na pořad o Helence Vondráčkové. Já vlastně proti té Bílé ani nic nemám, jenom mě sere, že je to taková klasická loutka, něco, co se dá předhodit každýmu, a neurazí to. Ano, nenadchne, neurazí. Hlas má dobrej, o tom žádná. Ale nepíše si texty, nedělá hudbu. Stoupne na pódium a odzpívá něco, co vlastně ani nejde z ní, co napsal někdo jinej (Osvaldová a Soukup, šak víme...), udělá pár xichtíků a lidi z toho jako mají být paf. Třeba se to někomu líbí, já to taky nikomu neberu, ale mně to nestačí. Objevila se tam Ewa Farna, ano, to se dalo čekat, to je naprosto stejná liga. A ty kecy! "Jsem velice šťastná, že můžu jezdit na turné s takovou velkou stálicí..." No, to byl projev, Ewko, to ti někdo poradil, ne? Celej pořad byl tak prvoplánově hloupej. Jak Lucinka pláče na své svatbě a jak truchlí po svém zesnulém příteli. Ach! A ten Venoušek, no to je teda úžasný chlapík, tak úžasný, až mu peče srdíčka, který má rád. Bože můj. Možná mi to uniklo, ale tentokrát sem tam neslyšela, jak miluje všechny lidičky z celého srdíčka.

Bohudíky sou tady ještě dobrý hudební pořady, jako je Pomeranč. Nebo Noc s Andělem, ovšem nejsem si jistá, jestli to eště běží, moc teďka té telce fakt nedám.

Ovšem dneska bude Black Books, to musím vidět. Minule sem na to čekala do půl jedný, už sem skoro měla sirky v očích, ale stálo to za to.

Koukám, že dneska byl deníček hotový kulturní okýnko. Takže stačilo. Du žehlit. Pustím si k tomu dokument o zvířatech, na který sem se ještě od Vánoc nestihla podívat. A možná si udělám oběd. A ještě sem dneska nepila, takže si fičím pro svůj první půllitr vody.

1 komentář:

  1. Ty pořady ještě běží!!:-) Obdivuji, že zvládáš sledovat, na mě je to moc pozdě, já prostě tak do 22 hodin a pak se mi pomalu začínají zavírat oči:-D
    A vítr mi vadil snad víc ráno - nechtělo se mi z teplé postele do zimy...

    OdpovědětVymazat