pondělí 7. ledna 2008

Víkendová rekapitulace

V pátek si mamka vzala Aničku a já sem teda měla klid, tak sem něco uklidila a trochu navařila, srovnala prádlo a vyprala, no zkrátka všechny ty sračkoidní práce. Odpolko sem padla vysílením a vyspala sem se, abych se mohla v noci dívat na Black Books. Opět to stálo za to.

Sobota byla poněkud o ničem, protože Hugo už ráno vypadl s tím, že musí jet za babkou. Aničku sebou nevzal, protože je to přes celý Brno, tak sem s ní byla doma. Akorát sme teda šly nakoupit, a Anža venku řvala "zimáááá", z nosu jí tekla nudla, ječela, slzy jí tekly jako hrachy, tak sem jí uklidnila, že už brzo budeme v teple, doma, a ona pak jenom popotahovala a hýkala "domááá, omááá, komáááá, gumááááá..." a takhle sem ji vlekla od obchodu domů. Potom sem se teda pustila do vaření jídla, udělala sem žampionovou omáčku s bramborama, a to bylo veškerý dobrodružství celýho dne. Večer volal Eda, jestli pudu do hospody, ale řekla sem, že ne. A tak šel teda Hugo, rovnou od babky to vzal do hospy, vrátil se nacamranej někdy v noci, napustil si vanu a já sem doufala, že se tam utopí.

V neděli sem dostala opar, a ani rači nebudu psat od koho. Nicméně náladu mi to nezkazilo a myslela sem si, že si aspoň užiju nedělní den, ale jaksi sem se zasekla v kuchyni, přede mnou hora nádobí, žádnej jar, situace naprosto neřešitelná, a padla na mě depka jak prase. Seděla sem na zemi, opřená o sporák, asi hodinu a nemohla sem ale absolutně nic. Žrala mě ta černá díra, kterou sem měla kdesi za plícema, nemohla sem se přes ni ani nadechnout, a nevěděla sem, jestli vůbec chci. Hugo když viděl, že mu neudělám oběd, tak šel do hospody. Mezitím sem se zvedla, a pud sebezáchovy mě donutil něco dělat, takže sem začla uklízet, což trochu pomohlo, ovšem opět mě to srazilo na kolena, když sem si k tomu pustila Eminema. Nasrala sem se a vymázla sem si ho z komplu, takový deprýsky tady nepotřebujem. Soráč, kemo.

Když se Hugo konečně vrátil, oznámil mi, že sehnal Scandalous Travelers, čemuž sem ale moc nevěřila, protože to je zkrátka nesehnatelný. Nebo - sehnat se to dá, ovšem nejsu takovej pošuk, abych si to nechala poslat z Kanady.

Nakonec se stejně ukázalo, že to byl planý poplach, protože, jak sem říkala, nikdo to tady sehnat nemůže. A tím to končí.

Mám tady ale ňáký "nový" céda, jako Chemical Brothers, Fatboy Slim, Guano Apes, tak mám zase co poslouchat u vaření. Ovšem, je to slabá náplast.

V noci se mi zdál hroznej sen, že sem si zapálila opačně cigáro.

Žádné komentáře:

Okomentovat