úterý 29. ledna 2008

Velký kulturní zážitek se nekonal

Na včerejšek sem měla velice veliký plán, jak nikam nepudu, večer budu sedět u komplu a pustím si óčko, jelikož v devět měl začít pořad "speciál s Billy Talent". Naladila sem teda na netu óčko, šťastná jak to mám vychytaný, no a - spadl nám net. Celá vyřízená sem teda volala do Netboxu, co jé? a pan operátor mi řekl, že je výluka, dva dny. Ou, to bolí ! V šest se stavila Sima, že de na kafe. Seděly sme na balkóně, smutně sem si bublala do kafe a přemýšlela sem, co to je zase za blbý dny. Sima vykládala, že do nás napálí meteor. Řekla sem, že mě potkala daleko větší katastrofa, pže neuvidím ty Talenty. Sima řekla, že můžu jít k nim na net, ovšem pak sme zjistili, že jim nejede taky. Snažila sem se tvářit statečně, a řekla sem, že to neva, ale Sima pak vymyslela, že pudeme do baru, dyk tam Óčko furt jede, takže to tam určitě uvidím. Ještě si teda skočila na érobik a o půl deváté mě vyzvedla, že deme.
Co mě muselo potkat, to taky přišlo - v baru obsluhovala Frfňa. Jak sem měla minule velice radost, že sem ji furt honila a buzerovala, tak se mi to teďka mělo vrátit. A vrátilo. Daly sme si piva, sklopila sem uši a poprosila ji, aby pustila óčko. Protože jel Eurosport. Nikdo se na to samozřejmě nedíval. Řekla, že to teda určitě nepustí, protože se lidi dívají na fotbal. Zeptala sem se, kdo konkrétně se na ten fotbal dívá. Ukázala na tři týpky, kteří se vesele bavili u piva. "Nevypadá to, že by se dívali." Zaútočila sem.
"No, teď se třeba nedívají, ale sledují to!" Zafrflala. A odešla.
"To je piča." Řekla Sima. "Vypadá to, že kluky neuvidíš..."
"No, tak to si piš, že to uvidím, aji kdybych jí měla ten ovladač vyrvat." Ujistila sem ji. Počkala sem pět minut. Pak sem šla k baru. Seděla a luštila křížovky.
"Můžete mi to už přepnout? Na fotbal se nikdo nedívá. Nikdo! Sledovala sem ty borce, za celou dobu se ani jednou nepodívali. Nesledují to!"
Ani se na mě nepodívala a zamrmlila: "Když sou tady lidi, musí jet sport. Musí to být prostě puštěný."
Já: "Jo? Odkdy?" Už sem byla fakt vytočená.
A ona: "Je to nařízení pana vedoucího!"
Otočila sem se na Simu: "Ty vole, to snad není pravda!" Zaječela sem. Už sem té krávy měla fakt plný zuby. Šla sem si sednout. Zapálila sem si cigáro. Vytočený cholerik. Borečci, kteří údajně měli sledovat fotbal, zaplatili a odešli. Zůstaly sme tam s ňákýma dvouma ožralcama, kterým bylo absolutně šumák, co jede v televizi. Dopily sme piva. Frfňa přišla, že jestli chcem eště jedno. A já: "Teď už to tam ale můžete pustit, není tady NIKDO, kdo by sledoval fotbal." Nedala sem se. Never give up! Zhluboka se nadechla, zakroutila očima a odešla. Natočila piva, což jí trvalo čtvrt hodiny a konečně to přepla! No sláva. Byli tam, byli tam. Vítězně sem se podívala na Frfňu. Tlemila na telku, jako co to má být, pak zakroutila očima, cosi zamrmlila a sedla si zpátky ke křížovkám. Podívaly sme se na poslední dva klipy a pořad skončil. No počkej, říkala sem si, tohle ti nedaruju, ty hnusnej frfle !
Do baru dorazila banda lezbických monster. Nic proti lesbám, chraň bůh, ale tohle je fakt silný kafe. To se musí vidět a zažít. S Frflou sou jedna ruka a nemají nás rádi. A my nemáme rádi je. Vypadají naprosto otřesně, furt po sobě lozí, hladí se po prdelích a cicmají se. Když si chceme něco objednat, Frfňa se na ně dycky útrpně podívá, a lezby utrousí něco jako: "Co zase chcou?" nebo "Jéžiš, co je zas..." a podobně. Jenom dycky čekám, kdy si rozbijeme popelníkama hlavy. Chtěla sem odejít, ale Sima furt že né, že tam musíme zůstat, pokud možno až do rána, a že jim to tam pěkně vosolíme. Tak sem souhlasila. Lezbí společnost se shlukla kolem džuboxu, to už sem věděla že je zle. Pustily tam strašný sračky, nedalo se to poslouchat, fakt děs. Daly sme teda dohromady všechny drobný a vyslala sem Simu ať si tam něco pustí. Samozřejmě pustila Edgáje, načež banda monster s Frflím vůdcem začla mět kecy, že tohle teda né, kdo to má poslouchat a tak dál... nasypaly do džuboxu love a obsadily to na další půlhodinu. Totálně nás otrávily ploužákama. Sesypaly sme teda další drobáky a šla sem k jukeboxu. Následovali Rammsteini, Rasmus, Beastie Boys, Foo Fighters.
Lezbí odveta: Janek Ledecký, Holki, Eva a Vašek (fakt, nekecám, až tagle krutý byly), Pavel Vítek, Michal David
Došly nám drobáky, a tak sme si musely u Frfly rozměnit. Skoro to po nás hodila.
Naše pomsta: Billy Talent, Billy Talent, Billy Talent
Lezby: Pavol Habera, Elán, Ewa Farna, Tereza Kerndlová, a znovu Holki, a ještě jednou Holki
Byly sme na tahu: Aerosmith, Guns ´n´ roses, U2, Edgáji, Eminem, Support Lesbiens (checht), TataBojs, Limp Bizkit.
Lezbám se to nelíbilo ani trochu. Křičely na Frflu: "Aspoň jim to ztlum, ne?" Načež Sima vystartovala: "No to si můžete zkusit !"
O půl druhé nám došly prachy. Já sem ukázněně už od druhýho piva pila matonky. Sima se vysrala na moje pádný argumenty, že ráno brzo vstáváme. Chtěla sem se vyhnout tomu,že mně bude zase obviňovat ze svojí kocoviny. Chlastala si svoje škopky a nedbala mých drahocenných rad. Nicméně mi můj poměrně střízlivý stav nezabránil ukázat Simě, jak vysoko vykopnu nohu. Sima totiž tvrdila, jak starej Aerosmith vykopne nohu až k hlavě. "To dokážu taky." Řekla sem, názorně sem ukázala, v noze mi křuplo, což sem eště včera ustála, ovšem dneska tady pobíhám jak raněný kolouch.
Sima vymyslela, že musíme Frfňu vypudit. Řekla, že zavoláme vedoucímu a budem si stěžovat.
"Ale Simo.." Namítala sem. "...tohle nejde, přece nejsu žádnej bonzák."
Sima bouchla do stolu: "Ale tohle je válka!"
A já: "No tak jo."
Měly sme veliký plán, jak dneska pudem s děckama do bejby kafárny. Dneska ráno mi přišla mesa, zahrnující sprostýma nadávkama mou osobu, popis šílené kocoviny, nočního zvracení a ..."přísahám, že už nikdy, NIKDY nebudu chlastat." Tohle by si Sima měla dát do přednastavených zpráv, aby to nemusela každý týden vyťukávat.
Poradila sem jí, ať si udělá polívku.

Já su redy. Až na tu nohu. Udělala sem dneska na oběd smaženou brokolici a brambory, no a hurá, Anička to snědla.
Předevčírem volala Laura, že si zapomněla klíče v zámku u domku, a někdo jí je ukradl, tak jako jestli by jí Hugo nemohl okamžitě přijít vyměnit fabku. Tak sem ho vyslala, a šel. Druhý den mi Laura psala mejl, ať jí stáhnu jakýsi otázky ke zkouškám, že se na net nemůže dostat a kdesi cosi, tak sem to udělala, ale napsala sem jí, ať mě nesere, že se ozve jenom když něco potřebuje, ale aby se mnou šla na pivo, to jako né. Napsala, že ve středu má zkoušky a pak už bude moje. Já jí to ale taky pěkně vosolím, za tohle pudem do klubu. Nejmíň do rána. Sme se naposledy viděly když sme šly před čtrnácti dnama na oběd, no a to se nepočítá.

Dývko Scandalous Travelers mi ještě nepřišlo. Meteorit to do nás zatím nenapral.

Konec hlášení v ruském jazyce.

2 komentáře:

  1. vtipny. u vas maj v juleboxu tatbojs? takhle pokrokovy jste?

    OdpovědětVymazat
  2. ano ano, i ti \"saporti\" mě dost překvapili. I když nevím, pro koho to tam dávají. Ta sorta lidí, kteří tam chodí, by si vystačila s Michalem Davidem a Petrem Kolářem, chjo! :o)

    OdpovědětVymazat