pondělí 4. února 2008

Člověk míní, život mění

Zase a opět mě bolí hlava. Je mně blbě z kafe, pořád je mně zima, nemám náladu, ale zase mám lupy. To se mám!

Ráno sem nemohla vstat z postele. Spala sem v mikině, na sobě deku a peřinu a ještě mně byla v noci zima. Protože spím pod oknem, a tam táhne. A venku byl orkán. Takže ráno mně vzbudila Anja tím, že mně donesla flétnu a křičela na mě "keš!". Nechápala sem, a upřímně - v sedum ráno mně Anja i s flétnou a ňákým "kešem" byla ukradená. Až kolem oběda sme si pustily naše oblíbený hity a když Anja začla poskakovat u Pěšáků, zjistila sem o co šlo.

Jak se tam zpívá: "Nikdy nebudeme lepší než... Clash." (To bylo to její "keš")

Záhada hlavolamu vyřešená.

Teď sem se ale posunula v časové ose někam jinam. Ve filmu by kamera udělala takový to fuíííííí a přetočila by se zpátky na ráno.

Takže jak sem vstala, volala mně mamka, že našla ňákej inzerát že hledají do školní jídelny referentku stravování. Tak sem tam zavolala. Počítala sem s tím, že místo bude už dávno obsazený, případně budou chtít maturitu a podobně, takže sem se ani nevytasila se svým "pracovním" hlasem "cute and sweet". Zeptala sem se, jestli je místo eště volný a vedoucí osoba mi řekla, že jo, a ptala se, jestli umím na počítači. Řekla sem: "Jistěže." Zněla nadšeně, a že se tam mám teda stavit a domluvíme se, jako co jako...
Bylo by to na půl úvazku, tagže ideální stav, abych si užila života a ještě něco málo vydělala. Pokud mě teda vezmou, tak se ruší snažení o dalšího křečka pochopitelně, což mě možná zachránilo od blázince. Už sem sice vymýšlela, co budu dělat další čtyři roky na mateřské, ovšem nejlepší je nechat věci plynout, a brat je tak jak sou.
Tak se tam stavím asi zítra.
Zatím je bezpředmětný uvažovat o dalším vývinu situace, ale jestli mě vezmou, napíšu, jak strašnou fóbii mám ze škol a jaký mám noční můry ze školních jídelen.
Ovšem ještě horší by bylo, kdybych dělala na montážní lince někde v Honeywell.

Včera sem se dívala na Lost. Já sem to celý jako nepochopila. Teda pochopila sem to až na konci, co to s tím Jackem mělo znamenat, a nasralo mě, že se Charlie utopil. Su zvědavá, jak to jako bude pokračovat, když se vlastně všichni zachránili. Takže už nejsou "lost". I když v podstatě sou. Taky mě udivilo, proč do sebe Jack sypal Oxytocin. To sem dostala při porodu, a že bych z toho byla ňák v rauši, to se bohužel říct nedá. No, ještě je na světě hodně záhad. Včetně toho, proč Anja nechce po obědě spat.

Dobrá zpráva je, že sem na flétnu konečně po několikadením nácviku zahrála Try Honesty a The Ex. Stálo mě to hodně sil, flétnu taky, jednou sem ji hodila za sebe, jednou do zdi. Ovšem dílo se zdařilo. Moje prostřední jméno je Talent.

5 komentářů:

  1. Leni ze Sevilly4. února 2008 v 15:38

    no a ty nemas maturu? ta jidelna, ale jinak vypada, jako dobra flakarna, i kdyz to bude asi aj opruz...
    ja Lost taky moc nechapu.. + jak se muzou ztracet v tolika dilech..

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi ta jídelna připadá jako docela zašívárna, ale nevím, jestli tě v tom školním prostředí už úplně definitivně nepřejde chuť na dalšího potomka (já osobně takový ty devítiletý parchoše, co jedí jak čuňata moc nemusim - normálně mám děti moc ráda, ale tohle když vidim, tak se mi dělá blbě).
    Ale zas je fakt, že dělat ve státních \"podnicích\" má svoje výhody (když člověk nenarazí na úplný voly). Já dělám na sebe a když se chci normálně uživit (a to nejsem moc náročná), tak dělám od nevidim do nevidim. V poslední době deset, dvanáct hodin denně minimálně, sem tam i čtyřiadvacet, což je hrůza. Sice mě to baví, ale co je moc, je moc.
    Když člověka zaměstnává stát, po pracovní době za ním zapadnou dveře a všichni mu můžou vlezt na záda.
    Ono fakt má všechno svoje, hlavně mít kolem sebe trochu normální lidi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sestra,nastupkyne pani Šamšulové

    OdpovědětVymazat
  4. kolik je anje? ofelie po obede nespi uz od dvou let...

    OdpovědětVymazat
  5. Leni ze Sevilly: Tak maturitu teda nemám, heč! :o) Doufám že práce bude dobrá zašívárna, a né opruz. I když která práce opruz není, že jo?

    Mezzo - si piš, že jak jednou budu zaměstnaná, tak mě chuť na potomka přejde. Už budu jinde, takže se přešaltuju na jinej život. A Anička holt zůstane jedináček, což zase žádná trága není. Seš teda pěkně zaměstnaná žena. A ještě máš čas na net, no to teda klobouk dolů!!! Jo, a být státní zaměstnanec je můj sen, to každopádně.

    Paja: To by mě nenapadlo že si na paní obědnici vzpomeneš. No, i když s takovým ménem... kdo by si nevzpomněl.

    Ostrovanka: Anči budou tři. A vypadá to,že po o už taky nikdy spávat nebude. To já bych spala po obědě každej den.



    OdpovědětVymazat